Zamykamy sklep!

Outlet Obnizka24 został zamknięty.
Dziękujemy wszystkim naszym wiernym Klientom i serdecznie Was pozdrawiamy!

Kliknij tu i dowiedz się więcej na temat zwrotów, itp.

Jeżeli posiadacie Państwo pytania, prosimy skontaktować się Działem Obsługi Klienta pod numerem 61 679 22 15 (pon.-pt.: 8.00-21.00; sob.-nie.: 9.00-17.00) lub mailowo: serwis@obnizka24.pl.

Dlaczego zamykamy sklep Obnizka24.pl?

Jest to spowodowane strategicznymi zmianami w koncernie Consortio Fashion Group, w skład którego wchodzi outlet Obnizka24.pl. W wyniku przyjęcia nowej strategii biznesowej zarząd spółki postanowił zlikwidować niektóre marki, w tym Obniżkę24.pl.

Co zrobić gdy artykuł jest uszkodzony?

Jeżeli zakupiony artykuł jest uszkodzony lub posiada fabryczny defekt, proszę skontaktować się z nami. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie problemu.

Czy zakupione artykuły obejmuje gwarancja?

Posiadacie Państwo 2 lata gwaracji na zakupione artykuły. W przypadku wykrycia wady prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Towar wadliwy wraz z reklamacją i opisem wady oraz danymi umożliwiającymi identyfikację (dokument zwrotu lub dokument sprzedaży) należy odesłać na koszt Sprzedającego (Klient pokrywa koszt odesłania przy nadaniu przesyłki, który jest mu następnie zwracany przez Sprzedawcę) na adres:

Consortio Fashion Group sp. z o.o.
Skr. pocztowa 36
62-056 Komorniki P204

Jak można zwrócić zakupione artykuły?

Zamknięcie sklepu Obnizka24.pl nie przyczyni się do zmian w procesie zwrotu towaru. Pieniądze zostaną zwrócone najpóźniej 14 dni od momentu przyjęcia zwrotu. Jeżeli składając zamówienie wybraliście Państwo płatność przy odbiorze, zwrócimy płatność za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź po podaniu przez Klienta (np. na dokumencie zwrotu), numeru rachunku bankowego zwrot należności nastąpi przelewem na ten rachunek, jeżeli Klient wyraził zgodę na taki sposób zwrotu płatności, zgodnie ze zdaniem następnym. Klient może wyrazić zgodę na inny sposób zwrotu należności niż użyty sposób zapłaty, który nie będzie wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami. W przypadku płatności kartą kredytową lub PayPal, ich zwrot jest dokonywany na konto użyte przy dokonywaniu zakupu. Zwracany towar należy odesłać na następujący adres:

Consortio Fashion Group sp. z o.o.
Skr. pocztowa 36
62-056 Komorniki P204

Jak przebiega proces reklamacji?

Zamknięcie sklepu Obnizka24.pl nie wpływa na sposób rozpatrywania Państwa reklamacji. Towar wadliwy wraz z reklamacją i opisem wady oraz danymi umożliwiającymi identyfikację (dokument zwrotu lub dokument sprzedaży) należy odesłać na koszt Sprzedającego (Klient pokrywa koszt odesłania przy nadaniu przesyłki, który jest mu następnie zwracany przez Sprzedawcę w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji) na adres:

Consortio Fashion Group sp. z o.o.
Skr. pocztowa 36
62-056 Komorniki P204

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy na skutek korzystania w sposób wykraczający poza wskazany konieczny zakres, w takim wypadku kwota zwracanych należności na rzez Klienta zostanie pomniejszona o kwotę odpowiadającą zmniejszeniu wartości towaru (nie wpływa na ta utratę prawa odstąpienia). Zwrot kosztów przesyłki do Klienta będzie miał miejsce, gdy pozytywnie reklamowane były wszystkie artykuły w przesyłce.

Czy mam prawo odstapić od umowy?

Klientowi będącemu konsumentem, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego, poczty elektronicznej lub telefon, faks przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Bieg terminu do odstąpienia rozpoczyna się od dnia, w którym Klient objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Co się stanie jeżeli nie odbiorę paczki?

Jeżeli zdecydują się Państwo nie odbierać paczki od kuriera, prosimy poinformować o tym fakcie jak najszybciej nasz Dział Obsługi Klienta. Usprawni i przyspieszy to ewentualny proces zwrotu pieniędzy.

Jak kontaktować się z Działem Obsługi Klienta?

Tel.: (61) 679 22 15, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 21.00 oraz w soboty i niedziele w godz. 9:00-17:00. Mailowo: serwis@obnizka24.pl. Adres mailowy oraz telefon będą czynne również po zamknięciu sklepu Obnizka24.pl.

Gdzie szukać modowych inspiracji po zamknięciu sklepu Obnizka24.pl?

Zapraszamy do naszych siostrzanych sklepów cellbes.pl oraz bubbleroom.eu, gdzie znajdziecie Państwo najnowsze modowe trendy w świetnych cenach.